Overslaan en naar de inhoud gaan

Infos & handige documenten

Waarmee kunnen we u helpen ?

Uw vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:

Lijst met vragen
Mijn gegevens

Infos & handige documenten

Nuttige documenten

3 nuttige documenten te downloaden...EOD, Wijiging van syndicus, Domiciliëring 

Nuttige documenten
Wat is het energieovernamedocument (EOD)?

Een energieovernamedocument (EOD) wordt gebruikt om de leveringspunten stop te zetten. Hierop worden ...

Wat is het energieovernamedocument (EOD)?
Hoe kan ik me opnieuw aanmelden aan mijn MyTotal-account?

Als u zich niet meer kunt aanmelden bij uw klantenzone MyTotal, kunt u eerst proberen om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe kan ik me opnieuw aanmelden aan mijn MyTotal-account?
Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Uw klantnummer staat bovenaan rechts in de gekleurde zone van uw factuur en bestaat uit de letter E gevolgd door negen cijfers (bijvoorbeeld: E123456789).

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

 

 

Mijn Klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

 

 

 

Neem contact met ons op!