Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijzigingen

Waarmee kunnen we u helpen ?

Uw vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:

Lijst met vragen
Mijn facturen

Wijzigingen

Hoe kan ik de manier waarop ik mijn facturen ontvang (post of e-mail) wijzigen?

Voor een dergelijke wijziging neemt u gewoon contact op met uw beheerder of onze diensten via care@totalgp.be. U kunt de facturatiewijze ook via deze link kiezen.

Hoe kan ik de manier waarop ik mijn facturen ontvang (post of e-mail) wijzigen?
Hoe kan ik mijn facturatieadres wijzigen?

Als u uw facturatieadres wenst te wijzigen, moet u contact opnemen met de dienst voor ondernemingen of uw dossierbeheerder.

Hoe kan ik mijn facturatieadres wijzigen?
Mijn effectieve verbruik komt niet overeen met de facturen die ik ontvangen heb. Wat kan ik doen?

Indien uw meterstanden op uw afrekening niet overeenstemmen met uw effectief verbruik, kunt u een correctie van uw meterstanden aanvragen.

 

Mijn effectieve verbruik komt niet overeen met de facturen die ik ontvangen heb. Wat kan ik doen?
Ik wil mijn voorschotten wijzigen.

Bij de ondertekening van een contract bij TOTAL wordt uw jaarlijkse verbruik geschat. Op basis van deze schatting berekenen wij uw voorschotten.

 

Ik wil mijn voorschotten wijzigen.

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

 

 

Mijn Klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

 

 

 

Neem contact met ons op!