Wijzigingen
Subcategorie
Lijst met vragen
Mijn facturen
Hoe kan ik de manier waarop ik mijn facturen ontvang (post of e-mail) wijzigen?
Hoe kan ik de manier waarop ik mijn facturen ontvang (post of e-mail) wijzigen?
Hoe kan ik mijn facturatieadres wijzigen?
Hoe kan ik mijn facturatieadres wijzigen?
Mijn effectieve verbruik komt niet overeen met de facturen die ik ontvangen heb. Wat kan ik doen?
Mijn effectieve verbruik komt niet overeen met de facturen die ik ontvangen heb. Wat kan ik doen?
Ik wil mijn voorschotten wijzigen.
Ik wil mijn voorschotten wijzigen.
Wijzigingen
Voor een dergelijke wijziging neemt u gewoon contact op met uw beheerder of onze diensten via care@totalgp.be. U kunt de facturatiewijze ook via deze link kiezen.
Als u uw facturatieadres wenst te wijzigen, moet u contact opnemen met de dienst voor ondernemingen of uw dossierbeheerder.
Indien uw meterstanden op uw afrekening niet overeenstemmen met uw effectief verbruik, kunt u een correctie van uw meterstanden aanvragen.
Bij de ondertekening van een contract bij TOTAL wordt uw jaarlijkse verbruik geschat. Op basis van deze schatting berekenen wij uw voorschotten.
Regel alles in je klantenzone
Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten
We zijn er om je te helpen
Stel je vraag via het volgende contactformulier.
Nog steeds hulp nodig?
- Waar kan ik terecht voor advies of voor het plaatsen van een bestelling?
- Hoe weet ik of mijn elektrisch netwerk sterk genoeg is voor het opladen van elektrische voertuigen?
- Wie regelt de plaatsing van de laadinfrastructuur?
- Kan ik mijn laadpaal beschikbaar maken voor gastgebruik of publiekelijk gebruik?
- Wat zijn de voordelen van een "slimme" of "geconnecteerde" laadpaal?