Betalingen
Subcategorie
Lijst met vragen
Mijn facturen
Hoe kan ik een afbetalingsplan voor mijn factuur aanvragen ?
Hoe kan ik een afbetalingsplan voor mijn factuur aanvragen ?
Wat is het saldo van mijn rekening bij TOTAL Gas & Power?
Wat is het saldo van mijn rekening bij TOTAL Gas & Power?
Een ingebrekestelling ontvangen voor een factuur die ik al heb betaald?
Een ingebrekestelling ontvangen voor een factuur die ik al heb betaald?
Wat zijn de betalingstermijnen voor professionele klanten?
Wat zijn de betalingstermijnen voor professionele klanten?
Betalingen
Als u een afbetalingsplan voor uw factuur wenst te ontvangen, kunt u ons uw aanvraag bezorgen op het e-mailadres care@totalgp.be.
ls u uw openstaande saldo of de status van uw rekeningen wenst te raadplegen, kunt u hiervoor bij ons een aanvraag doen via mail op care@totalgp.be of rechtstreeks bij...
Het kan zijn dat uw betaling gebruikt is om een andere, oudere openstaande factuur te voldoen. Maar het kan ook zijn dat uw betaling en de aanmaningsbrief elkaar net gekruist hebben.
Bij TOTAL Gas & Power bedraagt de betalingstermijn 15 dagen vanaf de factuurdatum.
Regel alles in je klantenzone
Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten
We zijn er om je te helpen
Stel je vraag via het volgende contactformulier.
Nog steeds hulp nodig?
- Waar kan ik terecht voor advies of voor het plaatsen van een bestelling?
- Hoe weet ik of mijn elektrisch netwerk sterk genoeg is voor het opladen van elektrische voertuigen?
- Wie regelt de plaatsing van de laadinfrastructuur?
- Kan ik mijn laadpaal beschikbaar maken voor gastgebruik of publiekelijk gebruik?
- Wat zijn de voordelen van een "slimme" of "geconnecteerde" laadpaal?