Overslaan en naar de inhoud gaan

Betalingen

Waarmee kunnen we u helpen ?

Uw vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:

Lijst met vragen
Mijn facturen

Betalingen

Hoe kan ik een afbetalingsplan voor mijn factuur aanvragen ?

Als u een afbetalingsplan voor uw factuur wenst te ontvangen, kunt u ons uw aanvraag bezorgen op het e-mailadres care@totalgp.be

Hoe kan ik een afbetalingsplan voor mijn factuur aanvragen ?
Wat is het saldo van mijn rekening bij TOTAL Gas & Power?

ls u uw openstaande saldo of de status van uw rekeningen wenst te raadplegen, kunt u hiervoor bij ons een aanvraag doen via mail op care@totalgp.be of rechtstreeks bij...

Wat is het saldo van mijn rekening bij TOTAL Gas & Power?
Een ingebrekestelling ontvangen voor een factuur die ik al heb betaald?

Het kan zijn dat uw betaling gebruikt is om een andere, oudere openstaande factuur te voldoen. Maar het kan ook zijn dat uw betaling en de aanmaningsbrief elkaar net gekruist hebben. 

Een ingebrekestelling ontvangen voor een factuur die ik al heb betaald?
Wat zijn de betalingstermijnen voor professionele klanten?

Bij TOTAL Gas & Power bedraagt de betalingstermijn 15 dagen vanaf de factuurdatum.

Wat zijn de betalingstermijnen voor professionele klanten?

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

 

 

Mijn Klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

 

 

 

Neem contact met ons op!