Beheer
Beheer
De facturen worden elektronisch of op papier verstuurd. Als u meerdere jaarlijks gelezen leveringspunten heeft, kunt u ervoor kiezen om slechts één voorschotfactuur te ontvangen voor alle locaties die u beheert.
TOTAL Gas & Power biedt u de mogelijkheid om al uw facturen en informatie die u betreft online te raadplegen.
Indien u minder verbruikt heeft, zal u een kredietnota ontvangen bij uw jaarlijkse afrekening. Dit bedrag op uw jaarlijkse afrekening zal dan ook aan u terugbetaald worden.
Dit hangt af van de betalingswijze die u hebt gekozen: Betaling via domiciliëring of Betaling via overschrijving:
Bij elke betwisting moet u verplicht een e-mail sturen naar care@totalgp.be met daarin al de nodige informatie.
Om een kopie te ontvangen kunt u een e-mail sturen naar care@totalgp.be of rechtstreeks contact opnemen met uw dossierbeheerder. Wij bezorgen u graag het document of de documenten die u nodig heeft.
U ontvangt uw jaarlijkse afrekening wanneer de netbeheerder de meterstanden is komen opnemen of u uw meterstanden heeft doorgegeven aan uw netbeheerder.
Wij sturen u elke maand uw gas- en elektriciteitsfactuur. Het type factuur hangt af van de opname van uw meterstand.
Regel alles in je klantenzone
Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten
We zijn er om je te helpen
Stel je vraag via het volgende contactformulier.
Nog steeds hulp nodig?
- Waar kan ik terecht voor advies of voor het plaatsen van een bestelling?
- Hoe weet ik of mijn elektrisch netwerk sterk genoeg is voor het opladen van elektrische voertuigen?
- Wie regelt de plaatsing van de laadinfrastructuur?
- Kan ik mijn laadpaal beschikbaar maken voor gastgebruik of publiekelijk gebruik?
- Wat zijn de voordelen van een "slimme" of "geconnecteerde" laadpaal?