Overslaan en naar de inhoud gaan

Beheer

Waarmee kunnen we u helpen ?

Uw vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:

Lijst met vragen
Mijn facturen

Beheer

Hoe kan ik mijn administratieve beheer vereenvoudigen?

De facturen worden elektronisch of op papier verstuurd. Als u meerdere jaarlijks gelezen leveringspunten heeft, kunt u ervoor kiezen om slechts één voorschotfactuur te ontvangen voor alle locaties die u beheert.

 

 

Hoe kan ik mijn administratieve beheer vereenvoudigen?
Is het mogelijk om mijn facturen online te raadplegen?

TOTAL Gas & Power biedt u de mogelijkheid om al uw facturen en informatie die u betreft online te raadplegen.

 

 

Is het mogelijk om mijn facturen online te raadplegen?
Ik heb minder verbruikt dan ik betaald heb. Wat moet ik doen voor terugbetaling?

Indien u minder verbruikt heeft, zal u een kredietnota ontvangen bij uw jaarlijkse afrekening. Dit bedrag op uw jaarlijkse afrekening zal dan ook aan u terugbetaald worden.

Ik heb minder verbruikt dan ik betaald heb. Wat moet ik doen voor terugbetaling?
Ik heb een kredietnota ontvangen. Wanneer zal ik de terugbetaling ontvangen?

Dit hangt af van de betalingswijze die u hebt gekozen: Betaling via domiciliëring of Betaling via overschrijving

Ik heb een kredietnota ontvangen. Wanneer zal ik de terugbetaling ontvangen?
Ik betwist mijn factuur. Wat moet ik doen?

Bij elke betwisting moet u verplicht een e-mail sturen naar care@totalgp.be met daarin al de nodige informatie.

Ik betwist mijn factuur. Wat moet ik doen?
Ik wil graag een kopie van mijn factuur ontvangen.

Om een kopie te ontvangen kunt u een e-mail sturen naar care@totalgp.be of rechtstreeks contact opnemen met uw dossierbeheerder. Wij bezorgen u graag het document of de documenten die u nodig heeft.

Ik wil graag een kopie van mijn factuur ontvangen.
Wanneer ontvang ik mijn jaarlijkse afrekening?

U ontvangt uw jaarlijkse afrekening wanneer de netbeheerder de meterstanden is komen opnemen of u uw meterstanden heeft doorgegeven aan uw netbeheerder.

Wanneer ontvang ik mijn jaarlijkse afrekening?
Hoeveel facturen zal ik ontvangen?

Wij sturen u elke maand uw gas- en elektriciteitsfactuur. Het type factuur hangt af van de opname van uw meterstand.

Hoeveel facturen zal ik ontvangen?

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

 

 

Mijn Klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

 

 

 

Neem contact met ons op!