Overslaan en naar de inhoud gaan

De meterstanden op mijn (eind)afrekening zijn niet correct?

De meterstanden op mijn (eind)afrekening zijn niet correct. Hoe kan ik een rechtzetting vragen?

 

Als u vaststelt dat de meterstanden op uw afrekening niet overeenkomen met de waarden op uw teller, kunt u een aanvraag tot rechtzetting sturen naar care@totalgp.be.

Lees hieronder welke informatie in dit geval vereist is. Wij hebben de volgende informatie nodig:

  • EAN-code en nummer van de meter;
  • Recente opname van de meterstand met de datum erbij;
  • Indien mogelijk een gedateerde foto van de meter met leesbare meterstand. Op basis van deze informatie vragen wij aan de netbeheerder een correctie van de meterstand.

Als de netbeheerder (Fluvius = samenvoeging van Eandis en InfraxSibelgaOres of Resa) met de wijziging akkoord gaat, zal hij ons nieuwe meterstanden bezorgen en zullen wij u een nieuwe afrekening bezorgen. Houd er echter rekening mee dat de netbeheerder de aanvraag tot correctie kan weigeren (bijvoorbeeld als de meterstand te oud is). Aarzel niet om ons te contacteren voor meer uitleg via care@totalgp.be .

Nog steeds hulp nodig?